Nyt ollaan koulussa opon tunnilla. Mietin, että voisin tulla äkkii kirjottaa mun blogii. Nii no meijä pitää tehä joku ammattivalinta työ niin ku jossai seiskalki piti. Tää on iha kivaa, me ajateltiin mun kaverin kanssa tutustuu enemmän mallin työhön. Sillee mua ei kyl kiinnosta ei yhtää.. Mut njaa saada sit ainaki ettii tietoo ja käyttää koneita. Ei vitsi ois nii kiva olla iha kunnon malli nää pienet tanssi ja malli keikat ei enää riitä mulle. Mulle ois muutenki tärkee saada vaikuttaa kaikkien muotiin ja olla se kenest kaikki ottaa mallii.. Mun ego on ruennu nyt muotoutuu haluun et mun egost ei tuu isompi ku must. Pidän kyl jalat maas ei mul nouse kusi päähä. Mut hei mul menee Jussin kans muuten ihan hyvin. Oon nyt 173 pitkä ja kasvan viel vähä nii ehk must vois tulla catwalk malli. Ja siis mulle sopii iha sairaa hyvin editorial kuvaukset. Sporttiset kuvauksetki hoituu en oo mikää Amerikan next top modelin Lauren. omg! mitä ihanii kuvii mut mikä kauhee persoona ja ihminen. I did not like ! mutmut puspus jatkan mun hommeleiitt! love you beibs